به گزارش تبریزمن، کانون هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز برای اولین بار از زمان مدیرعاملی ناصرشفق راه اندازی شد اما به دلیل نوپا بودن مجموعه چندان اقدامات خاصی در این دوره به وقوع نپیوست.

با این حال در دوران حضور سه ساله سردار جعفری در باشگاه در کانون هواداران اقدامات قابل توجه و نوینی در باشگاه از جمله صدور کارت هوادارای برای اولین بار در بین باشگاه های ایرانی صورت گرفت و نقش مهمی در ساماندهی و رضایت هواداران تیم ایفا کرد.

از دیگر کارهای انجام شده می توان به، تاسیس کانونهای هواداری در بیش از ۱۰ نقطه از استان، همکاری با هواداران، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در تهران، برگزاری نمایشگاه بزرگ هواداراری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز، برگزاری جلسات هم اندیشی با هواداران و کارهای دیگری که در دوران مدیریت جعفری انجام شده است.

پس از حضور زینی زاده در راس باشگاه، فردی که قبلا قائم مقام کانون بود با استفاده از تجربیات ۳ فصل گذشته توانست به عملکرد خوب کانون هواداران به خصوص در بازی های خارج از خانه ادامه دهد. با این حال جمشید نظمی و سعید عباسی ترجیح دادند تا مدیریت کانون هواداران به افراد دیگری سپرده شود و به صورت هیات امنایی اداره شود که همین تغییرات باعث به وجود آمدن برخی اختلاف نظرها و مشکلات عدیده در بین هواداران شد.

در حال حاضر نیز گفته می شود کانون هواداران ساختمان مستقلی که برای خود داشت را به دلیل کاهش هزینه ها تخلیه نموده و در محل باشگاه تراکتورسازی مستقر شده است. همچنین مقرر شده تا کانون هواداران ۲ روز در هفته در محل مجموعه حضور داشته باشند.

متاسفانه از اخبار شنیده شده این گونه برداشت میشود که فعلا همه فعالیت های کانون هواداران ملغی شده و در حال حاضر به نوعی تعطیل می باشد.البته گفته میشود که مسئول جدید کانون هواداران باشگاه به زودی معرفی خواهد شد.

بالاخره مسئولین باشگاه باید این را بدانند که تیمی پرطرفدار و بزرگ مثل تراکتورسازان که در بازیهای خارج از خانه با همراهی بیش از ۵۰ هزار نفر هوادار همراه است نیاز به فعالیت کانون هوادارانی دارد که بتواند مشکلات هواداران را دیده و برطرف کند و به عنوان نماینده هواداران در باشگاه از حق آنها دفاع کند.


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :