مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز گفت: مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری کلانشهر تبریز  برای پاسخگویی به ‏درخواستها، شکایات و انجام مشاوره و راهنمایی شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات امادگی کامل دارد.

به گزارش تبریزمن، کاشتکار افزود: سامانه ۱۳۷ این اداره کل در ایام انتهایی سال و همچنین تعطیلات نوروزی ‏بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده دریافت نکته نظرات، شکایات و درخواست های شهروندان ‏می باشد و  اقدامات و تمهیدات ویژه ای توسط این اداره کل برای پاسخگویی به نیازها و راهنمایی های ‏میهمانان نوروزی و شهروندان فراهم شده است.‏

وی افزود:این اداره کل همچون سالهای گذشته ‏با هدف ارائه راهنمایی های دقیق و ارائه مشاوره های تخصصی آماده ارائه خدمات به ‏شهروندان می باشد فلذا شهروندان و میهمانان نوروزی می توانند مسایل و مشکلات و حتی ‏پیشنهادهای خود را جهت افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی شهرداری از طرق ‏مختلف نظیر سامانه تلفنی ۱۳۷، پست الکترونیکی ‏Bazrasi @ Tabriz . ir‏ سامانه پیام کوتاه ‏‏۵۰۰۰۴۹۵۵ و یا پست الکترونیکی ۱۳۷‏@ Tabriz . ir‏ اعلام و نسبت به پیگیری مطالبات خود ‏اقدام کنند.‏


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :