استاندار آذربایجان شرقی در ششمین روز هفته دولت با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت موسوم به ‘سامد’ در ساختمان استانداری به صورت میدانی به سوالات شهروندان پاسخ گفت.

به گزارش تبریزمن، اسماعیل جبارزاده امروز یکشنبه میهمان همکاران سامانه یکپارچه ارتباط مردم و دولت با شماره تلفن ‘۱۱۱’ بود و با حضور در جمع صمیمی آنان برای انعکاس اهمیت این سامانه در پیوندن دادن شهروندان با دولت به عنوان عصاره ملت کوشید.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید بلافاصله پس از ورود به جمع کارکنان ‘سامد’ پشت یکی از رایانه ها نشست و با استفاده از گوشی تلفن به سوال یکی از مخاطبان پاسخ گفت.

البته قبل از این اقدام استاندار، یکی از کارکنان ‘سامد’، گزارشی از نحوه فعالیت این سامانه به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ارائه کرد و گفت که در این سامانه درخواست شهروندان در سطح استانی به مقام های مسئول ارجاع داده می شود و در سطح فرااستانی به نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز پس از شنیدن این گزارش، با حوصله تمام به درد دل یکی از شهروندان گوش فرا داد و با یادداشت نکات ریز صحبت های وی قول داد که موضوع را پیگیری کند.

جبارزاده بعد از پایان مکالمه تلفنی با این شهروند بلافاصله به شهردار یکی از شهرهای آذربایجان شرقی که مخاطب مورد نظر از آنجا مطالبه مالی داشت، تلفن کرد و از وی خواست که فردا دوشنبه با دعوت از شهروند مورد نظر، تدابیر لازم را برای پرداخت مطالبات وی اتخاذ کند.

کارکنان مرکز ‘سامد’ نیز با ابراز خوشحالی از حضور استاندار در جمع شان با وی عکس یادگاری گرفتند.

صحنه پاسخگویی استاندار آذربایجان شرقی با گوشی ‘سامد’ نیز جالب توجه بود و وی در میان همهمه پاسخگویی کارکنان با تامل و جدیت به سخنان مخاطب آن سوی خط گوش می داد.

در نهایت می توان گفت که حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز استقرار سامد، تداعی کننده اهتمام ویژه مدیریت ارشد استان به موضوع مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن به عنوان یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید بود.


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :