12
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد؛

تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان

  • کد خبر : 796
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، مقصود رضازاده افزود: پس از اصلاح قیمت در حوزه آرد و نان استان، نظارتها گسترده تر شد.

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری از ۱۰۳۶ واحد صنفی نانوایی بازدید شد، ادامه داد: شاهد رشد ۱۸ درصدی بازرسی‌ها در حوزه آرد و نان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ۵۸ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۳۳۷ ریال با عنوان گران فروشی و تقلب در کسب، تشکیل و مراتب جهت رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رضازاده گفت: جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده، برخی فرصت طلبان و افراد سود جو، رصد کم‌فروشی و گران‌فروشی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل وزن و قیمت فروش نان عرضه شده، بررسی و سنجش دستگاه‌های توزین، کنترل و ممانعت از استفاده نانوایی‌ها از افزودنی‌های غیر مجاز و از جمله مواردی است که با دقت توسط بازرسان این معاونت در نانوایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد .

وی از سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات صنفی به عنوان پل ارتباطی مردم و معاونت نظارت و بازرسی سازمان یاد کرد و افزود: این سامانه به ‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرگونه گزارش و شکایت مردمی از تخلفات احتمالی در نانوایی‌ها و دیگر صنوف است .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان به شهروندان اطمینان خاطر داد که کلیه گزارشات و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.