مدیرعامل پست با اشاره به تغییر جهت گیری پست به سمت کسب و کارهای نو، از تغییر کاربری مرکز تجزیه مبادلات به مرکز تجارت الکترونیک خبر داد و گفت: با تغییرات و انتقال این مرکز به مکان دیگر، در چند سال آینده به سمت ایجاد مرکز تجارت الکترونیک خواهیم رفت.

به گزارش تبریزمن، مهری به استقرار شش شرکت در این مرکز در حال حاضر اشاره کرد و گفت: در این مرکز تمام مسایل تجارت الکترونیک داخلی و بین المللی ساماندهی خواهد شد.

مهری آینده پست را در این بخش دانست و افزود: با راه افتادن مرکز تجارت الکترونیک، نیازمند تقویت پست لجستیک هستیم که هم اکنون تجهیز برخی استانها از جمله فارس، اصفهان، خراسان رضوی،رشت، قم و تبریز صورت گرفته و به تدریج شهرهای دیگر تجهیز خواهند شد.

وی با ابراز خرسندی از به فرجام رسیدن برجام اظهار کرد: راه افتادن سوئیفت به عنوان ابزار توسعه تجارت الکترونیک اتفاق خوبی بود که رخ داد و به تدریج باید با شرکتهای فعال در این زمینه وارد مذاکره شد.

مهری با تاکید بر توسعه زیرساخت ها گفت: زیر ساخت ها باید با افزایش حجم امانات و بسته های کوچک، افزایش یابد. حتی می توان شبکه توزیع بسته کوچک امانت را حداقل در تهران راه اندازی کرد.

مدیرعامل پست در ادامه وضعیت شرکت پست را در ده ماه گذشته طبیعی اعلام کرد و گفت: با انجام اصلاحات فنی، مالی و ساختاری در پست، به تدریج شاهد کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات هستیم.

وی امسال را سال تثبیت شبکه پستی خواند و ابراز امیدواری کرد، سال آینده سال تحول پست باشد.

مدیرعامل پست همچنین گفت: با کاهش پست نامه ها، رویکرد ما در سال جاری به سمت کالا و امانات رفته و با رشد آن در ۱۰ ماه گذشته تنها در ماه گذشته ۲۷درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

وی در عین حال، استراتژی آینده پست را توسعه خدمات ویژه شهروندی دانست و گفت: همانطور که ۱۱۰ تلفن امنیت، ۱۱۵ تلفن سلامت، ۱۲۵ تلفن حوادث است تلفن ۱۹۳هم تلفن خدمت خواهد بود تا خدمات مورد نیاز هر یک از شهروندان را ارایه دهد.

وی با بیان این که کال سنتر۱۹۳با داشتن ۳۰۰ ای وان ۹ هزار تماس را پوشش می دهد، گفت: در حال حاضر ۱۹۳ خدمات پستی، توزیع سریع مرسوله با مشارکت بخش خصوصی، دریافت بلیت هواپیمایی و اتوبوس داخلی، تهیه غذا، را انجام می دهد که به تدریج با توسعه خدمات و توافق با اصناف مختلف این خدمات بیشتر هم خواهد شد.

وی مزیت ۱۹۳ را داشتن SLA با کلیه اصناف همکار دانست و اضافه کرد: چون خدمت از طریق صنف ارایه می شود پس مطمئن و با قیمت های استاندارد است که در آن بحث امنیت خانواده ها مراعات شده و هرگونه تخلف و یا شکایت مشتریان هم که به پست اعلام شود، طبق قرارداد SLA از صنف پیگیری خواهیم کرد.

مهری سطح پوشش این خدمت را ۱۶ استان عنوان کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی این بخش را در سطح شهرستانها توسعه خواهیم داد و امیدواریم در ۴ ماه آینده کل کشور از طریق ۱۹۳ بتوانند خدمت بگیرند.

وی پیش بینی کرد استقبال از این خدمت گسترده شده و روزانه ۳۰ هزار نفر از آن استفاده کنند.


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :