8

خلع سلاح کادر درمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها!

  • کد خبر : 3226
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
خلع سلاح کادر درمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها!

تبریزمن – مسعود حیدرپور: در ایران هم کم و بیش با مصوبات ستاد ملی کرونا اقداماتی صورت گرفته است. اما یک مسئله کاملا روشن است و آن اینکه کارکنان بخش پزشکی و کادر درمان در تمام مناطق کرونازده بسیار مظلوم و کاملا بی‌دفاع هستند و صد البته بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه دولتمردان […]

تبریزمن – مسعود حیدرپور: در ایران هم کم و بیش با مصوبات ستاد ملی کرونا اقداماتی صورت گرفته است. اما یک مسئله کاملا روشن است و آن اینکه کارکنان بخش پزشکی و کادر درمان در تمام مناطق کرونازده بسیار مظلوم و کاملا بی‌دفاع هستند و صد البته بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه دولتمردان و شهروندان می‌باشند.

در ایران هر از گاهی صدای حمایت از این قشر شنیده می‌شود، اما چرا مسئولان به خود نمی‌آیند تا از خود بپرسند: “برای کادر درمان چه کرده‌ایم؟! آیا چرخ اقتصاد و معیشت آنان می‌چرخد؟! آیا حقوق‌های معوقه آنان پرداخت شده است؟! آیا برای خستگی این عزیزان فکری کرده‌ایم؟! ” و سوالات از این دست که نیازمند پاسخ جامع‌اند…

حال می‌بینیم؛ برخلاف باور عمومی و در شرایط کاملا متفاوت، امسال سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حدود دو هفته زودتر شروع می‌شود و به تبع آن، سیستم حمل و نقل عمومی شلوغ‌تر و پرترددتر از گذشته باید به کار خود ادامه دهد و امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام اماکن عمومی دیگر میسر نیست!

آقای وزیر آموزش و پرورش! شما با این کار با خلع سلاح نمودن مبارزان خط مقدم جبهه کرونا، تیر خلاص را بر پیکره این قشر وارد نموده‌اید!

با این اوصاف باید منتظر وقوع فاجعه‌ موج سوم کرونا با وخامت چند برابری در آینده‌ای بسیار نزدیک باشیم…


http://tabrizeman.ir/?p=112277

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.