به گزارش تبریزمن، تیم تراکتورسازی سال گذشته با حضور سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه، در خصوص بحث اسپانسری مشکل آنچنانی پیدا نکرد، چرا که مدیرعامل توانست با رایزنی و تلاشی که داشت از سوی دوستان و آشنایان خود اسپانسر روی پیراهن جذب و تا حدودی مشکل مالی تیم را حل کند.

از طرفی شنیده می شود مسئولین تراکتورسازی برای فصل جدید در حال رایزنی هستند تا بتوانند اسپانسر میلیاردی جذب کرده و مشکل مالی باشگاه را به کلی حل کنند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با تبریزمن، در خصوص جذب اسپانسر برای این تیم گفت:به لحاظ وجود مشکلات مالی و شرایطی که در کشور حاکم است، یک مقدار بحث اسپانسری و رغبت افراد به تبلیغات ضعیف شده است. ابتدا باید پایه های درآمدی اسپانسر ها تقویت شود تا به راحتی بتوانند اسپانسر شوند که این موضوعات با یکدیگر گره خورده اند.

وی ادامه داد: بحث مهمی که است سازمان لیگ قرارداد های بزرگی در خصوص تبلیغات دور زمین می بندد و بحث حق پخش که وجود دارد باید به تیم ها کمک کنند تا باشگاه ها بتوانند ادامه فعالیت دهند.

عباسی در خصوص اسپانسر امسال سرخ پوشان افزود: در حال رصد چند مورد می باشد. با برند های بزرگی در حال مذاکره هستیم و در صورت نهایی و قطعی شدن آنها رسانه ای خواهیم کرد.


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :