معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: شهروندان استان روزانه بیش از دو هزار و ۲۰۰ تماس با سامانه های ارتباطی نیروی انتظامی برقرار می کنند.

به گزارش تبریزمن، سرهنگ علی اسمعیل پور پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه های ارتباطی مردم با پلیس خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با سامانه ۱۹۷ مراتب تقدیر، پیشنهاد، شکایت و  انتقاد خود را از عملکرد پلیس در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع مسئولان انتظامی استان برسانند.

وی در ادامه با  اشاره به عالی بودن سطح ارتباط مردم با پلیس استان خاطرنشان کرد: روزانه بیش از دو هزار تماس با پلیس ۱۱۰ و بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ تماس  با سامانه ۱۹۷ از طریق شهروندان استان برقرار می شود که کاربران دو سامانه ذکر شده در سریع ترین زمان ممکن به خواسته شهروندان پاسخ های لازم را ارائه می دهند.

اسمعیل پور ضمن اشاره به خدمات ارائه شده از سوی پلیس به شهروندان افزود: در کنار ماموریت های ذاتی پلیس در بحث تامین نظم و امنیت در جای جای استان، واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی در تمامی کلانتری ها و پاسگاه های استان و مرکز مشاوره آرامش مستقر در خیابان صائب جنب گذرنامه آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های خانوادگی، تحصیلی، حقوقی، انتظامی و روان شناسی به صورت رایگان به همشهریان است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس گفت: توفیقات کسب  شده  انتظامی استان در ماموریت های محوله در سایه تعامل و همکاری مردم بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مسایل سوء امنیتی، در اسرع وقت  با شماره های ۱۱۰ و ۱۱۶ به پلیس اطلاع دهند


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :