وویتک روسو تلاش ویژه ای در ارتقا عملکرد فنی فراری F12 برلینتا داشته که به خودی خود خودرویی توانمند محسوب می شود. با توجه به تغییرات صورت گرفته توسط این شرکت، پیشرانه ۶٫۳ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی خودرو اکنون توانایی تولید ۷۸۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۸۶۰۰ rpm و ۷۲۲ نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور ۶۴۰۰ rpm را دارد.

به گزارش تبریزمن، شرکت آلمانی نوویتک که از نام های شناخته شده در دنیای تیونینگ خودرو محسوب می شود بر پایه مدل قدرتمند فراری F12 برلینتا یک نسخه تولید محدود به نام نوویتک روسو ان-لارگو S را معرفی کرده است. تنها ۱۱ دستگاه از این مدل مجهز به کیت بدنه پهن ساخته خواهد شد.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

نوویتک روسو که شاخه تیونینگ خودروهای فراری شرکت نوویتک محسوب می شود، F12 برلینتا را با ارتقا پیشرانه ۶٫۳ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی و بکارگیری کیت بدنه پهن آیرودینامیک به یک خودرو مخصوص پیست واقعی مبدل کرده است.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

به منظور ارائه شخصیت مسابقه ای، مهندسان نوویتک توجه ویژه ای به استفاده از مواد سبک وزن و قطعات کاربردی که به طور موثر آیرودینامیک خودرو را بهبود می بخشند، داشته اند. پس جای شگفتی نیست که ماده اصلی بکار گرفته شده در کیت بدنه پهن جدید ان-لارگوS فیبر کربن باشد. برای آزمایش عملکرد قطعات، این خودرو چندین جلسه در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

پهنای بیشتر خودرو نسبت به مدل استاندارد فراری F12 برلینتا در همان نگاه نخست به چشم می آید. ورودی های هوا در قسمت جلو به میزان ۷ سانتیمتر پهن‌تر شده اند و پهنای بخش عقب ان-لارگو S نیز در مجموع ۱۴ سانتیمتر بیشتر شده است. پهنای بیشتر قسمت عقب امکان بکارگیری رینگ های بزرگتر را نیز فراهم کرده است. برای ان-لارگو S رینگ های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی NF6 NL دارای پنج بازو در نظر گرفته شده اند که به صورت انحصاری برای این خودرو تولید شده اند. برای عملکرد ممتاز خودرو چه در خیابان و چه در پیست، این رینگ ها با تایرهای پیرلی P Zero قاب گرفته می شوند.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

سیستم تعلیق ان-لارگو S نیز از تغییرات نوویتک روسو بی نصیب نمانده و با بکارگیری فنرهای اسپرت جدید ارتفاع خودرو حدود ۴۰ میلیمتر کاهش یافته است. امکان سفارش یک سامانه تنظیم ارتفاع برای محور جلو خودرو وجود دارد که در مواجهه با سرعت گیرها و یا هنگام ورود به پارکینگ می تواند از آسیب دیدن ان-لارگو S جلوگیری کند.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

نوویتک روسو تلاش ویژه ای در ارتقا عملکرد فنی فراری F12 برلینتا داشته که به خودی خود خودرویی توانمند محسوب می شود. با توجه به تغییرات صورت گرفته توسط این شرکت، پیشرانه ۶٫۳ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی خودرو اکنون توانایی تولید ۷۸۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۸,۶۰۰ rpm و ۷۲۲ نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور ۶,۴۰۰ rpm را دارد. برنامه ریزی مجدد تزریق سوخت و سیستم جرقه زنی در کنار استفاده از سامانه اگزوز عملکرد بالای نوویتک روسو با چهار خروجی از عوامل موثر در ارتقا فنی خودرو بوده اند.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

با توجه به استفاده از پدال های تعویض دنده فیبر کربنی در پشت فرمان با طراحی جدید و زمان تعویض دنده کوتاه‌تر، انتقال نیرو به آسفالت خیابان هرچه سریع‌تر صورت می گیرد. بر همین اساس نوویتک روسو ان-لارگو S تنها در ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و بیشینه سرعت آن نیز به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

طراحی داخلی این خودرو نیز بر اساس سلیقه و درخواست مشتریان شکل می گیرد.

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو

فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :