پیشرانه چهار لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر خورجینی برابوس G500 توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۲۳ پوندفوت گشتاور را دارد و بر همین اساس نسبت به مدل استاندارد به ترتیب ۷۸ اسب بخار و ۷۴ پوندفوت نیرو و گشتاور بیشتر تولید می کند.

به گزارش تبریزمن، مرسدس بنز کلاس G یکی از گزینه های محبوب در کلاس خودروهای شاسی بلند لوکس محسوب می شود که به واسطه حضور در این رده خودرویی توانمند چه در جاده و چه در مسیرهای بیراهه است. اما برابوس که تخصص ویژه ای در تیونیگ خودروهای مرسدس بنز دارد طی یکی از پروژه های جدید خود ارتقا هرچه بیشتر ظاهر و عملکرد مرسدس G500 را هدف قرار داده است.

معرفی برابوس G500

پیشرانه چهار لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر خورجینی برابوس G500 توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۲۳ پوندفوت گشتاور را دارد و بر همین اساس نسبت به مدل استاندارد به ترتیب ۷۸ اسب بخار و ۷۴ پوندفوت نیرو و گشتاور بیشتر تولید می کند. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک که قابلیت تعویض از طریق پدال های آلومینیومی پشت فرمان را نیز فراهم می کند به هر چهار چرخ منتقل می شود. برابوس G500 تنها طی ۵٫۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و بیشینه سرعت آن به صورت الکترونیکی روی ۲۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

معرفی برابوس G500

سیستم اگزوز اسپرت استیل ضد زنگ برابوس با دریچه های پروانه ای کنترل شده امکان مدیریت صدای دلنشین برابوس G500 را فراهم می کند. با استفاده از دکمه ای که روی غربیلک فرمان قرار گرفته می توان حالت صدای خروجی را تغییر داد. لوله های اگزوز کرومی نیز به صورت دوبل در دو طرف خودرو قرار گرفته که بر زیبایی های نمای جانبی می افزایند. یکی دیگر از عناصر کلیدی در نمای جانبی برابوس G500 رینگ های سیاه رنگ ۲۳ اینچی پنج پره با دو بازو هستند.

معرفی برابوس G500

در داخل خودرو نیز برابوس چیزی کم نگذاشته و از ترکیب چرم ماستیک و آلکانترا در کنار فیبر کربن و پدال هایی آلومینیومی برای انتقال حسی دلنشین به سرنشینان بهره برده است.

معرفی برابوس G500

معرفی برابوس G500

معرفی برابوس G500

معرفی برابوس G500


Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :