چالش “سیب‌زمینی سرخ‌کرده طلایی” شامل یک جعبه کوچک ناگت به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده با روکش طلای ۱۸ عیار است.

به گزارش تبریزمن،  به نقل از پایگاه اینترنتی مَشابل؛ با آغاز تابستان بخش بازاریابی رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌ دونالد در ژاپن با ارائه چالش “سیب‌زمینی سرخ‌کرده طلایی” سعی در جلب و افزایش تعداد مشتریان خود دارد.

این طرح شامل یک جعبه کوچک ناگت به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده با روکش طلای ۱۸ عیار است که به دو برنده خوش‌شانس اعطا می‌شود.

به همین منظور، مک‌دونالد یک کاراکتر به نام “کایتو ناگتس” طراحی کرده است که در سراسر ژاپن سفر می‌کند. او ممکن است بازیکن اصلی یک مسابقه بیس‌بال باشد و یا در رستوران‌های مک‌دونالد مشغول کار باشد.

مقامات مک‌دونالد برای راهنمایی مشتریان، سرنخ‌هایی از کایتو ناگتس در حساب تویتتری رستوران منتشر می‌کنند تا ره‌گیری آن برای علاقه‌مندان آسان‌تر شود.

وزن این بسته مک‌دونالد حدود ۵۰ گرم است و ارزش طلای آن به ۱۵۰۰ دلار می‌رسد. این چالش روز ۲۸ ژوئن با معرفی برنده‌ها به پایان می‌یابد.

مک‌ دونالد مشتریان را به چالش

مک‌ دونالد مشتریان را به چالش

Galaxy S7 - 944 x 150

این خبر را به اشتراک بگذارید :