8

پروازهای فرودگاه تبریز ۱۵ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 3166
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
پروازهای فرودگاه تبریز ۱۵ درصد کاهش یافت

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، رامین آذری در گفت و گو با خبرنگاران در عین حال از افزایش بیش از ۶ درصدی آمار پرواز و ۴ درصدی مسافر فرودگاه تبریز در تیرماه نسبت به خرداد ماه سالجاری خبر داد. وی گفت: تعداد کل پروازهای فرودگاه تبریز در تیر ماه سالجاری  ۸۷۸ […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، رامین آذری در گفت و گو با خبرنگاران در عین حال از افزایش بیش از ۶ درصدی آمار پرواز و ۴ درصدی مسافر فرودگاه تبریز در تیرماه نسبت به خرداد ماه سالجاری خبر داد.

وی گفت: تعداد کل پروازهای فرودگاه تبریز در تیر ماه سالجاری  ۸۷۸ پرواز بود که نسبت به تعداد ۸۲۶ پرواز خرداد ماه از رشد ۶.۲ درصدی برخوردار است.

وی اعلام کرد: تعداد مسافران جابه جا شده از طریق فرودگاه تبریز از  ۹۰ هزار و ۹۸۳ مسافر در خردادماه  به ۹۴ هزار و ۷۱۴  مسافر در تیر ماه رسیده است که حکایت از رشد ۴ درصدی دارد.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.


http://tabrizeman.ir/?p=111371

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.