17
خبر/

کاپیتان شجاعی در تراکتور می‌ماند

  • کد خبر : 2324
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کاپیتان شجاعی در تراکتور می‌ماند
مسعود شجاعی در حال حاضر در تبریز حضور دارد و در تمرینات این تیم شرکت می کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، روز گذشته برخی از سایت های محلی و شبکه های اجتماعی ورزشی پایتخت خبری به نقل از رسانه یونانی مبنی بر احتمال بازگشت مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور تبریز به تیم پانیونیوس یونان منتشر کردند و حتی برای سندیت بخشی به این خبر، به بندی از قرارداد این بازیکن با تراکتور نیز اشاره کردند که طبق این بند در صورتی که طرفین در پایان هر فصل به توافق نهایی دست نیابند، می‌توانند به همکاری خود خاتمه بدهند.

سایت رادیو ورزش یونان مدعی شده است که شایعاتی مبنی بر بازگشت مسعود شجاعی، مهاجم سابق آ.اک به پانیونیوس مطرح می شود و سرمربی پانیونیوس از مسئولان باشگاه یونانی درخواست کرده تا کاپیتان تیم ملی ایران را به تیم برگردانند.

طبق گزارشات رسیده از منابع موثق، در حال حاضر مسعود شجاعی در کنار سایر بازیکنان تیم در حال تمرین و آمادگی برای انجام ادامه بازی های لیگ برتر است.

کاپیتان سرخ های تبریز با رأی کمیته انضباطی به مدت ۳ جلسه از حضور در بازی های این تیم محروم بود که بعد از رای کمیته استیناف این محرومیت به دو جلسه کاهش یافت و این بازیکن می تواند بعد از سپری شدن محرومیت در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

گفتنی است، شجاعی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای تیم پانیونیوس یونان بازی می کرد و در این مدت برای تیم یونانی ۳۶ بازی انجام داد و ۶ گل به ثمر رساند و سپس در سال ۲۰۱۸ راهی تیم آ.اک آتن شد که بعد از کسب قهرمانی در سوپر لیگ یونان ، دوباره به ایران بازگشته و راهی تیم تراکتور تبریز شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.