9

آسفالت‌های سال ۹۹ تبریز، عمر ۱۰ ساله خواهد داشت

  • کد خبر : 630
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
آسفالت‌های سال ۹۹ تبریز، عمر ۱۰ ساله خواهد داشت
رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک شورای شهر اخیرا در اظهارنظری همسو با شهروندان و کارشناسان با اعتراف به پایین بودن کیفیت آسفالت‌ریزی اساسی توسط شهرداری تبریز، گفته اگر زیرسازی درست باشد، عمر آسفالت حداقل ۱۰ ساله خواهد بود.


به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، عبداله تقی‌پور در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران عمرانی‌ شهرداری تبریز از پروژه‌های زیرسازی و آسفالت‌‌ریزی معابر شهر تبریز گفت: میزان حجم کار برای ما مهم نیست، بلکه‌ کیفیت آسفالت‌ریزی اهمیت دارد.

وی با اشاره به هزینه‌بر بودن پروژه‌های آسفالت‌‌ریزی، افزود: این هزینه‌ها انجام می‌شود تا شاهد کیفیت و کارایی‌ مناسب در آسفالت خیابان‌های تبریز باشیم و باید حداقل عمر آسفالت خیابان‌های تبریز به ۱۰ سال برسد.

وی ضمن قدردانی‌ از زحمات مدیران‌ اجرایی، بیان کرد: لازم‌ است تمامی مدیران با جدیت‌ تمام وظایف‌ محوله‌ خود را انجام داده‌ و به یکدیگر کمک کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون شهر تبریز باشیم‌.

تقی‌پور ‌افزود: روز پنجشنبه‌ جلسه‌ای برگزار خواهیم‌کرد تا هماهنگی‌های لازم میان مدیران اجرایی به وجود آمده‌ و کارها با هماهنگی انجام شود تا شاهد کیفیت‌ بالاتر در اجرای آسفالت سال ۹۹ باشیم.



لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.