7

آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مواجهه با ایام سرد سال

  • کد خبر : 7736
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مواجهه با ایام سرد سال
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آمادگی کامل این شرکت برای مواجهه با یخبندان و فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای ایام سرد سال گفت: همکاران ما در طول سال برنامه‌ریزی‌ و اقدامات مستمری را برای مواجهه با مشکلات یخبندان و ایام سرد سال انجام داده‌اند.
کاظمی، انجام بازدیدهای دوره‌ای جهت شناسایی نقاط مشکل‌دار شبکه را از مهمترین اقدامات عنوان کرد و افزود: در این راستا از ۲۴۰۰ کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط هوایی، ۹۴۰ کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط زمینی، ۴۲۰۰ کیلومتر شبکه‌ی فشار ضعیف هوایی، ۱۹۰۰ کیلومتر شبکه‌ی فشار ضعیف زمینی، ۵۹۵۰ دستگاه پست هوایی و ۱۱۷۵ دستگاه پست زمینی بازدید به‌عمل آمده و اصلاحات و سرویس‌های مورد نیاز انجام شده است.
به گفته‌ی وی؛ برگزاری مانورهای اجرایی و عملیاتی به صورت دوره‌ای و هر دو هفته یک‌بار با بهره‌گیری از توان داخلی شرکت با همکاری سیمبانان روستایی و تعمیرات امورها به طور مستمر در حال برگزاری است. این مانورها با بهره‌گیری از ۱۰ اکیپ اجرائی و انجام سرویس‌های لازم بر روی ۲۰ فیدر پرمعضل صورت می‌گیرد.
وی همچنین تکمیل بازدیدهای مورد نیاز از ۱۱۷۵ دستگاه پست‌ زمینی برای رصد وضعیت پشت‌بام و ناودانی‌ها و انجام اصلاحات و سرویس‌های مورد نیاز را از دیگر برنامه‌‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای گذر ایمن از ماه‌های سرد سال دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان شناسایی مسیرهای مورد نیاز به شاخه‌زنی را با قید فوریت انجام اصلاحات از دیگر اقدامات این شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با انجام این اقدامات گسترده، فصل سرد سال را نیز همچون ایام پیک تابستان، بدون هرگونه عارضه سپری کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.