14

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مترو تبریز

  • کد خبر : 2928
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مترو تبریز
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز،گفت: با انجام تشریفات لازم و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطار شهری تبریز، این مجموعه آماده شروع فعالیت بعد از تصمیمات مراجع ذیربط است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمامی نقاط پر تردد عمومی قطار شهری شامل قطارها، آسانسورها، پله برقی‌ها و ایستگاه‌ها علامت گذاری و ضدعفونی شده تا مردم با آرامش خاطر بتوانند سفرهای ضروری درون شهری خود را انجام دهند.

.

وی با بیان این‌که این مجموعه در انتظار دریافت دستور شروع دوباره فعالیت از ستاد مربوطه است، افزود: به محض بهبود شرایط و کسب اطمینان از حفظ سلامتی مسافران در حمل و نقل عمومی مترو آماده از سرگیری فعالیت خود خواهد بود.

وی در خاتمه با اشاره به این‌که اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی در مترو مستلزم همکاری مردم است،‌ خاطرنشان کرد:‌ انتظار می‌رود مسافران هنگام سفر، ضمن رعایت پیام علائم  نصب شده، رعایت فاصله‌های لازم و استفاده از ماسک و دستکش، از ایجاد ازدحام جمعیتی در نقاطی مانند داخل قطارها و آسانسورها برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا کوشا باشند.

.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.