22
نگاهی به جزئیات یک جلسه؛

احتمال تیمداری تراکتور در لیگ برتر والیبال یا حتی لیگ دسته یک

  • کد خبر : 2549
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
احتمال تیمداری تراکتور در لیگ برتر والیبال یا حتی لیگ دسته یک
مسئولان والیبال شهر تبریز با مدیران باشگاه تراکتور جلسه‌ای برگزار کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ترجمان صبح، بعد از عدم تیمداری شهرداری تبریز در ورزش قهرمانی، تیم والیبال شهرداری تبریز که نتایج بسیار خوب و درخشانی هم در لیگ برتر والیبال توانسته بود کسب کند، به کلی منحل شد و دیگر سازمان، ارگان دولتی یا خصوصی تمایل به تیمداری والیبال تبریز نشد.

حال در این شرایط، مسئولان والیبالی استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان تبریز دیروز با میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور جلسه‌ای برگزار کردند.

فرج اله فرج الهی رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی و عادل بناکار رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز دیروز با حضور در باشگاه تراکتور و دیدار با سهرابی، در خصوص تیمداری تراکتور در والیبال بحث و تبادل نظر کردند.

ظاهرا مسئولان باشگاه تراکتور قصد دارند تا در صورت تیمداری در والیبال یک تیم قدرتمند و مدعی را راهی مسابقات کنند. از طرفی تقریبا تمامی تیم‌های لیگ برتری تیم‌های خود را بستند و بازیکن آزاد شاخص و باکیفیتی وجود ندارد تا تراکتور در صورت تیمداری بتواند از این بازیکنان استفاده کنند.

در این رابطه ظاهرا حاضرین در جلسه به ۲ نتیجه رسیدند. یا تراکتور در لیگ برتر با قدرت تیمداری کند یا یک تراکتور با قدرت و با استفاده از امکانات و بازیکنان بومی در لیگ دسته یک تیمداری کند و در نهایت لیگ برتری شود.

حال قرار است سهرابی با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در این خصوص صحبت کند و در صورت تایید نهایی زنوزی، احتمال تیمداری تراکتور در لیگ برتر والیبال یا لیگ دسته یک قوت بگیرد.



لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.