27
استاندار آذربایجانشرقی:

احتمال عرضه ۲۰ درصد سهام دانا در بورس/ ضرورت تسریع در توسعه و تجهیز خطوط تولید

  • کد خبر : 2483
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
احتمال عرضه ۲۰ درصد سهام دانا در بورس/ ضرورت تسریع در توسعه و تجهیز خطوط تولید
استاندار آذربایجان شرقی از احتمال عرضه ۲۰ درصد سهام شرکت داروسازی دانا در بازار سرمایه خبر داد و گفت: امیدواریم با مشارکت مردم در این شرکت، شاهد روزهای درخشان تری در این مجموعه باشیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، دکتر محمدرضا پورمحمدی در بازدید از شرکت داروسازی دانا با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان” جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تلاش برای تحقق شعار سال، راهبرد اصلی کشور در شرایط کنونی و یکی از مهم ترین اولویت های ماست.

وی از شرکت داروسازی دانا به عنوان یکی از افتخارات استان و کشور نام برد و افزود: این شرکت نه تنها در عرصه ملی بلکه در منطقه و خاورمیانه نیز بزرگترین و تنها کارخانه تولید بسیاری از داروها و آنتی بیوتیک‌هاست.

وی با قدردانی از همکاری مستمر این شرکت با پزشکان و داروسازان متخصص، خاطرنشان کرد: این واحد توانسته مواد اولیه بسیاری از واحدهای تولیدکننده دارو در سراسر کشور را نیز تامین کرده و عنوان برترین واحد کیفی را در کشور از آن خود کند.

استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع در تکمیل خط توسعه این شرکت شد و افزود: تا پایان سال چند خط تولیدی دارو و تجهیزات مورد نیاز در حوزه پزشکی، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پورمحمدی از برنامه ریزی برای عرضه ۲۰ درصد از سهام این شرکت در بازار سرمایه خبر داد و عنوان کرد: سود و درآمد حاصل از سرمایه گذاری در بورس در بخش توسعه شرکت و افزایش خطوط تولید، هزینه خواهد شد.

شرکت داروسازی دانا در سال ۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفته و در این مدت توانسته برای بارهای متعدد، عنوان برترین شرکت تولیدکننده دارو، آنتی بیوتیک و برخی از تجهیزات مورد نیاز در حوزه پزشکی را کسب کند.

فرآیند توسعه خطوط و برخی از بخش های شرکت دانا در حال انجام است و تا پایان سالجاری طرح هایی همچون واحد تولید آمپول، واحد تولید قطره و شربت، واحد تولید سرم و چند خط تولیدی دیگر در این شرکت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.