8
مالک علم و ادب:

از تراکتور شکایت می‌کنیم!

  • کد خبر : 7901
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۱۴
از تراکتور شکایت می‌کنیم!
مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: از بازیکن جدید تیم تراکتور به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ترجمان صبح، براساس اعلام رسانه رسمی باشگاه علم و ادب تبریز، اسماعیل بابازاده گفت: عرفان سیدی دیروز در حالی با باشگاه تراکتور قرارداد پنج ساله امضا کرد که این بازیکن ۲ فصل دیگر با باشگاه علم و ادب قرارداد دارد.
 
وی تصریح کرد: این بازیکن تیر ماه فصل ۹۸-۹۹ بعد از کنار گذاشته شدن از پایه های تیم تراکتور به باشگاه علم و ادب تبریز پیوست و توانست با فرصتی که در آسمانی پوشان تبریز به وی داده شد خود را به فوتبال ایران معرفی کند .
 
مالک این تیم لیگ دویی خود را یک طرفدار تیم تراکتور معرفی کرد و افزود: ما در تمام بازی ها طرفدار تیم شهرمان هستیم و با شناختی که از مسئولان باشگاه تراکتور داریم مطمئنیم آنها در جریان قرارداد قبلی این بازیکن نبودند.
 
بابازاده جدایی عرفان سیدی را مشابه جدایی رشید مظاهری از تراکتور دانست و اضافه کرد :همان طور که در جدایی مظاهری همه ی ما تراکتوری ها از این اقدام غیرحرفه‌ای این بازیکن ناراحت شدیم الان هم این نوع رفتار از سوی باشگاه همشهری ما را آزرده خاطر کرده است.
 
وی گفت: با این روش سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و فدراسیون اگر تصمیم جدی در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد نگیرد تیم‌های بازیکن‌ساز و در کل فوتبال ایران نابود می‌شود.
 
مالک باشگاه علم و ادب گفت: همین جوان گرایی سال قبل که باعث شد تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند چون اکثر بازیکنان ۲۰-۲۲ ساله ما با وجود تیم علم و ادب فرصت خودنمایی و بازی پیدا کردند که در نهایت ما سقوط کردیم و بازیکنانی مثل سیدی معروف و مطرح شدند.
 
وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به شکل جدی به ماجرای قرارداد سیدی رسیدگی می‌کنیم تا جذب بازیکن تحت قرارداد تیم ما باعث کدورت بین دو باشگاه تبریزی، علی الخصوص هواداران نشود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.