11
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

استفاده از ماسک در نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی ضروری است

  • کد خبر : 5219
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
استفاده از ماسک در نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی ضروری است
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ماسک در واحدهای صنفی پرتردد به ویژه نانوایی‌های استان ضروری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، حبیب امین زاده، با اشاره به آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا افزود: برخی از واحدهای صنفی مانند نانوایی ها و جایگاه ها سوخت مشمول رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی هستند و باید این دستورالعمل ها در این واحدها اجرا شود.
 
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، نانوایی ها باید از اخذ پول نقد خودداری کنند، اظهار داشت: واحدهای صنفی مشمول رعایت دستورالعمل های بهداشتی ملزم به استفاده از ماسک، دستکش بهداشتی و محلول های ضدعفونی در محل فعالیت خود هستند.
 
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه سوخت در جایگاه نیز باید از طریق کارتخوان انجام شود، گفت: مسوولیت سوخت گیری در جایگاه های سوخت بر عهده متصدیان جایگاه است.
 
امین زاده، ادامه داد: تیم مشترکی از بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی میزان رعایت موازین بهداشتی در واحدهای صنفی مشمول رعایت دستورالعمل های بهداشتی را رصد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می کنند.
 
در آذربایجان شرقی ۱۵۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که ۱۳۵ هزار واحد از این تعداد دارای مجوز است و از این تعداد ۶۰ هزار واحد صنفی با جواز کسب در قالب ۷۴ اتحادیه در شهر تبریز فعالیت دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.