21
همزمان با دستگیری برخی مدیران سابق شهرداری تبریز؛

اصرار عجیب شهین باهر بر تداوم انتصاب غیرقانونی در یکی از سازمان‌ها!

  • کد خبر : 1906
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
اصرار عجیب شهین باهر بر تداوم انتصاب غیرقانونی در یکی از سازمان‌ها!
به نظر می‌رسد در صورت تداوم مدیریت غیرقانونی سازمان فناوری و امضای اسناد مالی و اداری از سوی مدیر فعلی، شروع موضوعات قضایی جدید در سال‌های آینده البته حول محور این انتصاب دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، با توجه به دستگیری‌های یک ماه اخیر برخی از مدیران فعلی و سابق شهرداری بخاطر تخلفات مختلف اداری و مالی مرتبط با سال‌های گذشته، معلوم نیست شهردار تبریز با چه جراتی بر تداوم فعالیت غیرقانونی مدیر یکی از سازمان‌های این مجموعه اصرار و لجبازی می‌کند!

همچنانکه طی چند هفته اخیر از سوی نهادهای ذیربط هم اعلام شده، حضور فرد فعلی در جایگاه مدیریت سازمان فناوری به جهت عدم رعایت ضوابط موجود و بی‌اعتنایی به اساسنامه سازمان تخلف محسوب می‌شود و مطمئنا شهین باهر، دیر یا زود بایستی در قبال این انتصاب اشتباه و خلاف قانون پاسخگو باشد.

آنچه مشهود است؛ با گذشت زمان و امضای اسناد مالی و اداری از سوی مدیر غیرقانونی سازمان فناوری، شاید طی سال‌های آینده شاهد بازداشت و دستگیری‌های جدید در مجموعه شهرداری تبریز حول محور این انتصاب خواهیم بود.

در هر حال، با توجه به نامه رسمی ارسالی از سوی استانداری آذربایجان‌شرقی مبنی بر الزام در تغییر مدیرعامل جدید سازمان فناوری بجهت تخلف موجود در این انتصاب، احتمال می‌رود ادامه حضور فرد غیرمرتبط در سازمان فناوری، تبعات فراوانی برای شهرداری تبریز و مدیران این نهاد در سال‌های آتی بدنبال داشته باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.