8
گزارش

اعضای رزمنده و جانباز شورا بر ارج‌گذاری به جوانان تاکید کردند!

  • کد خبر : 5166
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۳۹
اعضای رزمنده و جانباز شورا بر ارج‌گذاری به جوانان تاکید کردند!
اعضای رزمنده و جانباز شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم اعتماد به جوانان بر ارج‌گذاری به این قشر فعال و پویای جامعه تاکید کردند!

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدباقر بهشتی با اشاره به اینکه زمانی در جنگ  پیروز شدیم که به جوانان اعتماد کردیم گفت: اگر می‌خواهیم امروز در جنگ اقتصادی هم پیروز شویم باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کرده و به جوانان اعتماد نماییم.
 
علی آجودان‌زاده نیز با اشاره به اینکه پدر مرحومم در سال ۶۲ از شرکت پیمانکاری با مبلغ ۶۰ هزار تومان تسویه کرد تا به جبهه برود گفت: آن زمان مبلغ خرید یک خانه در تبریز ۲۸ هزار تومان بود و اینکه برخی می‌گویند که رزمندگان وضع مالی خوبی نداشتند و به جنگ می‌رفتند، دروغ است!
 
وی افزود: تا اسفند ۶۳ و شهادت پدرم به آن پول ها دست نزدیم و حتی برای عمل برادرم از آن پول ها استفاده نکردیم و مادرم تمام آن پول را به جبهه‌ها فرستاد.
 
شکور اکبرنژاد نیز گفت: اگر معتقد هستیم مردم ما ارزشمند هستند باید بدانیم شان مردم ما این نیست که فرزندان تحصیل کرده آنها بیکار باشند!
این جانباز جنگ تحمیلی افزود: کسانی که کشور را اداره می‌کنند باید بدانند این کشور با خون شهدا و جانبازان کشور به دست آمده است لذا در زمان جنگ تحمیلی هم، جوانان وطن توانستند ناممکن ها را ممکن نمایند!
 
فرج قلیزاده؛ دیگر عضو رزمنده شورای شهر تبریز نیز گفت: در مقابل کسانی که سر دادند تا ما سربلند باشیم تعظیم می کنیم و قدردان زحمات آنها هستیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.