7
با ایجاد قدرت مانور شهری بین امورهای ستارخان و روشنایی رخ داد؛

افزایش پایداری شبکه‌ی برق و کاهش خاموشی مشترکان در امور برق ستارخان تبریز

  • کد خبر : 7385
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
افزایش پایداری شبکه‌ی برق و کاهش خاموشی مشترکان در امور برق ستارخان تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با ایجاد قدرت مانور شهری بین دو فیدر امورهای ستارخان و روشنایی برق تبریز، پایداری شبکه‌ی برق این مناطق افزایش یافته و شاهد کاهش خاموشی مشترکان خواهیم بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی از ایجاد قدرت مانور شهری بین دو فیدر امورهای ستارخان و روشنایی خبر داد و افزود: این پروژه به منظور کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش خاموشی‌های مشترکان و افزایش پایداری شبکه انجام شده است.
 
وی اعتبار این پروژه را بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان شد: در این پروژه  ۳۵۰متر کانال حفر و ۱۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده و یک کیلومتر کابل ۱۲۰ کیلوولت به صورت مونوفاز کابل‌گذاری شد.
 
به گفته‌ی وی؛ نصب یک دستگاه تابلو فشار متوسط با سکسیونر قابل قطع زیربار، برکناری یک دستگاه پست هوایی ۴۰۰ کیلو وات آمپر و احداث یک دستگاه پست هوایی ۴۰۰ کیلو وات آمپر، حذف یک دستگاه پیلار فشار ضعیف، احداث و راه‌اندازی ۳ فیدر فشار ضعیف و ۲ فیدر معابر از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان تصریح کرد: ایجاد قدرت مانور شهری بین فیدر ۹ ستارخان و یک ایده لو توسط امور برق ستارخان اجرایی شده و با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش ظرفیت ترانس موجود برای ایجاد فیدر، کاهش افت ولتاژ مشترکان و کاهش تلفات شبکه خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.