9
مدیرعامل شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی فروش محصولات لبنی در سطح استان

  • کد خبر : 7012
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
افزایش ۳۰ درصدی فروش محصولات لبنی در سطح استان
سومین نشست شورای ارتباطات پگاه با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) با حضور مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران در تبریز برگزار شد و در آن خبرنگاران از خط تولید محصولات لبنی بازدید کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰ تن شیر دریافت می کنیم گفت: پس از آزمایشات تایید بهداشتی، این شیرها به چرخه تولید رفته و در نهایت به بازار عرضه می گردد.
 
احد فلاحی با ذکر این نکته که در حال حاضر صادرات شیر از آذربایجان شرقی به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، قطر و آذربایجان انجام می گیرد ادامه داد: در زمینه تحقیق و نوآوری نیز کمیته‌ای در این خصوص تشکیل یافته است تا با همکاری و مشارکت صاحب نظران محصولات لبنی، کارشناسان و اساتید دانشگاهی به سوی محصولات باکیفیت تر حرکت نماییم.
 
وی از عرضه ماهانه محصولات جدید با برند پگاه آذربایجان شرقی به بازار تقاضا خبر داد و افزود: پگاه با ۱۷ شرکت در کشور به تامین محصولات سالم لبنی هموطنان می‌پردازد تا از استفاده آنها لذت برده و سالم زندگی کنند.
 
فلاحی از افزایش ۳۰ درصدی فروش در شهریور ماه امسال به میزان ۶۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: نوآوری و ارائه محصولات جدید، رویکرد شرکت پگاه آذربایجان شرقی بوده و رسانه‌ها باید در معرفی محصولات سالم این شرکت جهت استفاده آنها در سفره‌های مردم به جای نوشیدنی های مضر، اقدامات لازم را به عمل آورند.
 
وی نوسازی خط تولید، اهمیت صادرات، توسعه بازارهای فروش داخلی، تنوع محصولات و افزایش مزیت های رقابتی را از جمله اهداف مجموعه شیر پگاه آذربایجان شرقی عنوان کرد.
 
مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز در پیام ویدیوئی خود خطاب به خبرنگاران آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر می خواهیم آینده فرزندانمان تضمین گردد باید آنها را از سنین ابتدایی با محصولات شیر و لبنیات آشنا سازیم، لذا شیر پگاه آمادگی دارد با همکاری تمام مراکز علمی و رسانه‌ای سرانه مصرف شیر را در کشور افزایش دهد.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.