8

اف-پیس ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید جگوار با کابین فوق لوکس (+تصاویر)

  • کد خبر : 4424
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۰۱

تبریزمن– اف-پیس جگوار از زمان عرضه تا کنون یکی از زیباترین کراس اوورهای بازار جهانی است که طرفداران خاص خود را دارد. به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این محصول منتشر شده که تغییرات جزئی را به نمایش گذاشته است. چراغ های اصلی ال ایی دیی در قسمت دماغه؛ ظاهر اصیل این شاسی بلند را […]

تبریزمن– اف-پیس جگوار از زمان عرضه تا کنون یکی از زیباترین کراس اوورهای بازار جهانی است که طرفداران خاص خود را دارد. به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این محصول منتشر شده که تغییرات جزئی را به نمایش گذاشته است.

چراغ های اصلی ال ایی دیی در قسمت دماغه؛ ظاهر اصیل این شاسی بلند را زیباتر از قبل کرده است. گریل(جلوپنجره) جدید و هواکش های روی بامپر(سپر) را نیز باید به این فرمول اضافه کنیم.

در قسمت کابین با یک محیط لوکس فناورانه روبرو می شویم که نشانگر دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی آمپر و نمایشگر ۱۴٫۱ اینچی سیستم سرگرمی با لبه های خمیده مهمترین رویدادهای این قسمت هستند. سیستم صوتی از برند فوق حرفه ای مریدین اودیو با ۱۴ اسپیکر برای میزبانی یک کنسرت باکیفیت در کابین، انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.

در قسمت پیشرانه نیز انتخاب های جدیدی وجود دارد. موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر توربو با ۲۴۶ اسب بخار خروجی، موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با سیستم هیبرید ملایم و ۳۳۵ اسب بخار خروجی و در نهایت نمونه هیبرید ملایم قدرتمندتر که در تریم آر-داینامیک اس با خروجی ۳۹۵ اسب بخار ارائه می شود.

با قویترین موتور، شاسی بلند جگوار طی ۵٫۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰  کیلومتر برساعت می رسد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*جگوار اف-تایپ پی۳۸۰؛ از زیباترین خودروهای اسپرت ۲۰۲۱(+تصاویر)

*جدیدترین جگوار کوپه و برچسب قیمت جالب آن! (+فیلم و تصاویر)

*قلبی که در آمریکا برای ایتالیا می تپد! (+فیلم و تصاویر)

*”ب ام و زد۴” با امضای منهارت پرفورمنس!(+تصاویر)

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.