10
واکنش دوباره عضو شورای شهر تبریز به اقدامات کارگری شهرداری؛

امیدوارم فرمایشات مقام معظم رهبری، تلنگری برای شهردار و قائم‌مقامش باشد

  • کد خبر : 1140
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
امیدوارم فرمایشات مقام معظم رهبری، تلنگری برای شهردار و قائم‌مقامش باشد
رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه فصل الخطاب است، گفت: امید است بیانات رهبر معظم انقلاب تلنگری برای شهردار تبریز و قائم مقام وی شود که با بخشنامه های صادره باعث رنجش خاطر و نگرانی کارگران و پرسنل قراردادی شهرداری تبریز شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از دفتر ارتباطات مردمی کریم صادقزاده، وی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در ویدئو کنفرانس با کارگران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات امروزشان فرمودند نظرات کارگر در بعضی از مصوبات لحاظ نشده مقررات حتماً با نگاه عادلانه بایستی تنظیم بشود.

 وی با بیان اینکه در وضعیت اقتصادی فعلی و بعد از شیوع ویروس کرونا کارگران واقعا دچار مشکل شده‌اند گفت: مقام معظم رهبری به همکاری دوجانبه واقعی میان نیروی کار و کارفرما اشاره فرمودند که می‌تواند تولید و ارزش افزوده را افزایش بدهد.

 صادقزاده خاطرنشان کرد: بعد از فرمایشات معظم له، همه کارگران و بازنشستگان منتظر اقدامات عملی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خواهیم بود و در صورتی‌که نظرات و خواسته‌های این قشر عظیم و شریف تامین شود دیگر نیازی به اعتراضات صنفی و کارگری وجود نخواهد داشت.

 رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اعتراض کارگران به نادیده گرفتن نظرات کارگران در مصوبه شورای عالی کار نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه‌ای همه مسئولین بنگاه‌ها باید به این نکته توجه بکنند.

 دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین گفت: امیدوارم مدیران شهرداری تبریز نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تدابیر لازم برای تبدیل وضعیت و یکسان‌سازی قراردادهای کارگری (امنیت شغلی) اتخاذ کنند.

 وی ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته بخشنامه‌های صادره از سوی شهردار تبریز و قائم مقام وی باعث رنجش خاطر و نگرانی کارگران و پرسنل قراردادی شهرداری تبریزشده است که امید است بیانات رهبر انقلاب تلنگری برای این عزیزان شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.