12
یادداشت

اگر به مظلومیت ملت آذربایجان باور ندارید، لااقل منفعت‌طلب باشید!

  • کد خبر : 6699
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۶
اگر به مظلومیت ملت آذربایجان باور ندارید، لااقل منفعت‌طلب باشید!
هواداران عقلانیت سیاسی را دعوت می‌کنیم عرصه قفقاز را ببینند که چطور در قرق رقبا و معارضان ایران قرار گرفته؛ آیا عقل سیاسی‌تان به شما می‌گوید چون اسرائیل آنجا لانه کرده ما نباید همراه این ملت باشیم؟! این چه جور حسابگریِ کوته‌بینانه‌ای‌ست؟

تبریزمن – روح الله رشیدی: اسلام‌ستیزی و اسرائیل‌گراییِ دولت جمهوری آذربایجان، برای ماها خبر تازه‌ای نیست. لااقل یک دهه است مستقیماً و دقیقاً به همین دلیل، تندترین اعتراضات را علیه دولت علی‌اف به صورت آشکار نشان داده‌ایم. با این‌همه، اراده و شوقِ ملت مظلوم و رنج‌کشیده‌ی این جمهوریِ شیعه‌نشین برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی‌شان را تحسین و تقدیس کرده‌ایم.
 
حالا گروهی از دوستانِ نازک‌خیال، تصور می‌کنند با مُشتی آدم احساساتی و بی‌تحلیل روبرویند که نمی‌دانند در آن‌سوی ارس چه می‌گذرد و به خیال خودشان دارند ابعاد پنهان! جبهه نبرد را برای ما افشا می‌کنند!
 
دیر رسیده‌اید دوستان؛ عقب مانده‌اید از حوادث و ماجراهای همسایه استراتژیکتان!
 
چطور شد در سی سال گذشته، که ملت مظلوم جمهوری آذربایجان، از همه می‌خوردند و فریاد یاللمسلمین‌شان به آسمان بلند بود، نمی‌شناختیدشان و نمی‌دانستید ارس کجای نقشه است، اما به محض اینکه با خبر کهنه نفوذ اسرائیل در دولت آذربایجان مواجه شدید، شاخک‌هایتان حساس شد؟
 
ما نه با عقل سیاسی که با باور ایمانی‌مان معتقدیم که ملت جمهوری آذربایجان، حق دارند سرزمین خود را بازپس گیرند، اما هواداران #عقلانیت_سیاسی را هم دعوت می‌کنیم عرصه قفقاز را ببینند که چطور در قرق رقبا و معارضان ایران قرار گرفته؛ آیا عقل سیاسی‌تان به شما می‌گوید چون اسرائیل آنجا لانه کرده ما نباید همراه این ملت باشیم؟! این چه جور حسابگریِ کوته‌بینانه‌ای‌ست؟
 
اگر به مظلومیت و حقانیت ملت جمهوری آذربایجان باور ندارید لااقل منفعت‌طلب باشید!
 
آیین شیعی و مرثیه سرایی‌های عاشقانه در تشییع‌های این روزهای جمهوری آذربایجان، تاکتیک دولت آذربایجان برای اغفال ایرانی‌هاست؟!
 
هالو گیر آورده‌اید یا خیال می‌کنید ما از پشت کوه آمده‌ایم؟ همین تصویرسازی خام و مضحک کافیست تا صلاحیت‌تان برای تحلیل مسئله رد شود.
 
نه شیعیان آن سوی ارس را می‌شناسید و نه حتی دولت آذربایجان را. بروید حاج علی اکرام را بخوانید لااقل. گنجه را بشناس، نارداران را، لنکران را. با همین تصویرات است که ایران را در ممالک اسلامی غریب و یالقوز کرده‌اید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۲
  1. وبسایت گونازتی‌وی شده اینجا ؟
    مبارک است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.