10

اینوتکس ۲۰۲۰ /آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه مجازی کشور از فردا

  • کد خبر : 4522
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا در جهان از فردا به صورت نمایشگاه مجازی سه بعدی به عنوان نخستین نمایشگاه مجازی کشور آغاز بکار می کند. به گزارش سه شنبه ایرنا، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) ۲۰۲۰ از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه جاری به […]

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا در جهان از فردا به صورت نمایشگاه مجازی سه بعدی به عنوان نخستین نمایشگاه مجازی کشور آغاز بکار می کند.

به گزارش سه شنبه ایرنا، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) ۲۰۲۰ از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه جاری به دلیل شیوع کرونا و اثرات ناشی از آن به صورت مجازی با ارایه محصولات ودستاوردهای شرکت های دانش بنیان برگزار می‌شود.

این رویداد و بخش‌های جانبی آن به صورت مجازی برگزار می‌شود به گونه‌ای که غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی مدل سازی شده و مشارکت کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک گذاری فیلم، عکس و کاتالوگ در غرفه خود را خواهند داشت.

در این نمایشگاه مجازی، امکان گفت‌و گو و چت بازدید کنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه گذاران و مشاوران و فعالان حوزه های استارتاپی به صورت غیر حضوری پیش بینی شده است.

این رویداد از فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد به صورت آنلاین با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس آغاز به کار خواهد کرد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، به عنوان تخصصی‌ترین نمایشگاه در زمینه نوآوری در کشور به شمار می‌رود که قرار بود در خرداد ماه امسال به صورت حضوری برگزار شود، این نمایشگاه تا کنون طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است.

رویدادهای جانبی این نمایشگاه اعم از «استیج»، «کافه سرمایه»، «اینوتکس کوآپ»، «اینوجوان» و سایر بخش‌های جانبی نمایشگاه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند. 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.