3

بازدید سرزده قالیباف از بیمارستان امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 5824
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
بازدید سرزده قالیباف از  بیمارستان امام خمینی(ره)

رئیس مجلس شورای اسلامی برای نظارت میدانی بر روند رسیدگی به مبتلایان و مشکلات کادر درمان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با تشدید شیوع ویروس کرونا، محمدباقر قالیباف برای نظارت میدانی بر روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد.

در ادامه، رئیس مجلس شورای اسلامی به ICU کرونای این بیمارستان رفت و ضمن نظارت میدانی بر روند رسیدگی به بیماران، گفتگویی بی واسطه با جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا داشت.

فضای ایثارگری در میان کادر درمان مشهود و مسلم است

قالیباف در نظارت میدانی از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، گفت: ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند. اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد.

وی با باین اینکه این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سال‌های دفاع مقدس دیدیم، افزود: وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

۵۰۴۰۸۰۰

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.