11
جانشین و مشاور مدیرعامل شرکت گاز:

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 7841
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز آذربایجان شرقی
همزمان با هفته پدافند غیرعامل سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با هدف ارزیابی و میزان آمادگی در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه و تهدیدات سایبری، از شرکت گاز آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، جانشین و مشاور مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب ایمنی ایستگاه های ورودی و خروجی گاز در استان برای مقابله با وقوع حوادث غیرمترقبه و برنامه های حفاظتی بکار گرفته شده در برابر تهدیدات سایبری ارائه گردید.
وی همچنین افزود: در طول این برنامه، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز دیسپچینگ و سامانه های مانیتورینگ، تجهیزات فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز بازدید به عمل آورده و مدیران و کارشناسان ذیربط توضیحاتی از نحوه پایش وضعیت جریان گاز و نیز عملکرد تجهیزات مورد استفاده به منظور آمادگی درقبال وقوع حوادث غیرمترقبه و جلوگیری از حملات سایبری را ارائه دادند.
در پایان این بازدید، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیات همراه از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان را در قالب دستورالعمل ها و برنامه های پدافند غیرعامل، تقدیر نموده و این اقدامات را  مثبت ارزیابی نمود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.