5
یادداشت/

بالاخره صدا و سیما هم ماسک زد!

  • کد خبر : 2435
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
بالاخره صدا و سیما هم ماسک زد!
جریان تلویزیون در جای جای کشور به منظور تشویق مردم به زدن ماسک، خود ماسک‌زنان در جلوی دوربین ظاهر می‌شوند که جای قدردانی دارد. ولی افسوس که چند ماه پیش همین قشر فرهنگی در حق مردم با ندانم‌کاری‌شان، خوبی نکردند که هیچ بد کردند.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: افزایش اعتماد مخاطبین به رسانه‌ها بویژه از جنس تلویزیون، سیاست هر دولت و حکومت است چرا که در مواقع حساس به تاثیرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی و کاستن از مشکلات و احیانا مدیریت راحت بحران نیاز دارند.

اولین روزهای اسفند سال گذشته که مردم می‌گفتند به خدا کرونا در کشورمان هست و مسئولین انکار داشتند، صداوسیمای ملی از پرداختن به این موضوع نه تنها خودداری کرد بلکه در اقدامی عجیب شبکه استانی قم که این شهر کانون انتشار بیماری به کل کشور بود از مردم گزارش می‌گرفت و می‌پرسید چه خبر از کرونا و پاسخ آنانی را که می‌گفتند کرونا دیگه چیه و ما داریم شاد و خرم زندگی می‌کنیم و خبری از این سوسول بازی‌ها در قم نیست با افتخار پخش می‌کرد. شبکه استانی قم مردم را در بازار و هنگام خرید که در ظاهر  به صورت عادی زندگی می‌کردند نشان می‌داد و غافل از آنکه خیلی از مصاحبه شوندگان‌شان ناقل ویروس بودند.

حالا مجریان تلویزیون در جای جای کشور به منظور تشویق مردم به زدن ماسک، خود ماسک‌زنان در جلوی دوربین ظاهر می‌شوند که جای قدردانی دارد. ولی افسوس که چند ماه پیش همین قشر فرهنگی در حق مردم با ندانم‌کاری‌شان، خوبی نکردند که هیچ بد کردند.

حالا پس از چندماه که تعدادی از هموطنان‌مان را از دست داده‌ایم و بیش از ۲۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و البته براساس پیش‌بینی‌ها احتمالا آمار از این هم بیشتر خواهد شد، امید است مردم خوب‌مان با زدن‌ماسک به جان خود و دیگران ارزش قائل شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.