4

برگزاری نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت

  • کد خبر : 8427
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
برگزاری نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و رؤسای شبکه بهداشت و درمان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با اعلام این خبر گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دکتر نمکی وزیر بهداشت، و تمامی فرمانداران، بخشداران و رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها، به صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و مؤثرتر سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها، به نمایندگی از همه شهرستان‌ها، نسبت به ارائه گزارش و تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا، اقدامات انجام شده، موانع و مشکلات پیش رو و همچنین آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی (۱)- از ساعت ۱۸، در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، می‌پردازند.

دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌هایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری‌ها خواهد بود.

۵۰۷۰۳۳۰

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.