7

بضاعت ما و سایر کشورها برای مقابله با کرونا کافی نیست

  • کد خبر : 8586
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
بضاعت ما و سایر کشورها برای مقابله با کرونا کافی نیست

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از روزهای آغاز کرونا همکاری مناسبی با حوزه سلامت داشتیم و بیش از ۲۱ میلیون نفر غربالگری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی، در مراسم امضای توافقنامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: هر کجا که به دعوت همکاران ما در وزارت بهداشت نیاز به حضور جوانان داوطلب هلال احمر وجود داشته، این کار انجام شده و در کنار وزارت بهداشت بوده ایم.

وی افزود: در چند روز گذشته طرح آمران سلامت با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر از جوانان هلال احمر در بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ پایگاه در کشور اجرا شده و وظیفه آمران سلامت، تذکر و یادآوری موارد رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها به مردم است که خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی روبرو شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز آمده ایم اعلام آمادگی کنیم که سازمان جوانان در کنار وزارت بهداشت می‌تواند باری از دوش هموطنان مان بردارد. جمعیتی بیش از یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان هستند و تقریباً در سراسر کشور حضور دارند و می‌توانند گام‌های مثبتی بردارند.

همتی یادآور شد: ایمان داریم که نه بضاعت ما نه بضاعت سایر کشورها برای مقابله با کرونا، کافی نیست و تمرکز ما باید بر آموزش و پیشگیری باشد و بدون شک همدلی بین وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر خواهد توانست بار بیماری و موارد مرگ و میر بیماران را در کشور کاهش دهد و موجب آرامش خاطر نیروهای بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها شود.

۵۰۷۲۳۱۱

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.