6

بهره وری در بیمه سلامت را افزایش می دهیم

  • کد خبر : 6266
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
بهره وری در بیمه سلامت را افزایش می دهیم

سرپرست حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود بهره وری در بیمه سلامت را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا اعرابی، درنشست تودیع و معارفه معاون بیمه خدمات سلامت و سرپرست حوزه هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت دارای پرسنل با انگیزه و مدیرانی با تعهد بسیار بالا است، لذا خروجی این انگیزه و علاقمندی کارکنان و مدیران سبب اقدامات بسیار خوبی شده که درطول سالیان گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور و مؤثر درنظام سلامت فعالیت می‌کند افزود: نیروی انسانی سرمایه مهم سازمان بیمه سلامت بوده و تعهد این سازمان درساختار اداری کشور مثال زدنی است، بنابراین انتظار می‌رود تمام اقدامات و فعالیت‌ها درجهت هم افزایی و رفع مشکلات صورت گیرد.

سرپرست حوزه هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با تاکید براینکه زیرساخت‌های بسیاری دربیمه سلامت توسط مدیران سابق در این سازمان ایجاد شده است تصریح کرد: امیدواریم بتوان روند روبه ارتقایی را طی کرد، ضمن اینکه همگان درتلاش هستند که گام رو به جلوی بیمه سلامت بیش از پیش مشاهده شود.

۵۰۴۵۳۸۴

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.