10
حوزه: اجتماعی, اخبار برگزیده, اقتصادی, دنیای خودرو, صنعت، معدن و تجارت ۷ تیر, ۱۳۹۹ :: ۱۳:۲۲کد خبر : ۱۰۹۲۲۸ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

به جای صنعت خودروسازی به فکر نجات خودروسازان هستیم!/ تحقیق در عملکرد خودروسازان را آغاز کردیم

  • کد خبر : 2211
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
به جای صنعت خودروسازی به فکر نجات خودروسازان هستیم!/ تحقیق در عملکرد خودروسازان را آغاز کردیم
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه باید به سمت اصلاح صنعت خودروسازی برویم، گفت: هدف ما اصلاح صنعت خودروسازی است و صرف اینکه بخواهیم به شرکت های خودروسازی توجه کنیم غلط است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از شفقنا، روح الله ایزدخواه در رابطه با اولویت های کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: از اولویت های ما در کمیسیون صنایع، صنعت خودرو است و کار مشترکی را با چند نماینده شروع کردیم و فعلا در مرحله تحقیق هستم. با خبرگان این حوزه جلسات متعدد روزانه داریم و انشاالله زمانی که به یک تصمیم کامل برسیم آن را ارائه خواهیم کرد.

   حق مردم است که خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه اهداف ما این است که جلوی اجحافی که صنعت خودرو در حق مردم انجام می‌دهد، گرفته شود. حق مردم است که خودروی با کیفیت و ارزان سوارشوند اما متاسفانه دولت این حوزه را رها کرده است و شاهد بروز سوداگری در عرصه خودرو هستیم. این وسیله به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است که اشتباه مهلکی است. از سوی دیگر مردمی که تقاضای خودرو دارند، از تامین آن عاجر هستند که قطعا ظلم بزرگی است و باید جلوی آن گرفته شود.

او در ادامه افزود: هم دولت در این خصوص موظف است و هم خودروسازها باید قواعدی را رعایت کنند و انشاالله با آغاز به کار فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس، پیگیر آن خواهیم بود.

    صنعت خودرو را باید نجات دهیم نه شرکت‌های خودروساز!

ایزدخواه روش فعلی پیش فروش خودرو و قرعه کشی را نامناسب دانست و گفت: این مدل فروش از سر استیصال است و نشان می‌دهد دولت هیچ تدبیری ندارد؛ چراکه این روش فروش خودرو، صف تقاضا ایجاد می‌کند که باعث تشدید سوداگری می‌شود. لذا صنعت خودرو باید نجات پیدا کند نه شرکت‌های خودروسازی!. هدف ما اصلاح صنعت خودروسازی است و صرف اینکه بخواهیم به شرکت‌های خودروسازی توجه کنیم غلط است و باید به سمت اصلاح صنعت خودروسازی به نفع مردم و کشور پیش برویم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.