18

بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نمونه کشوری مراقبت از بیماران کرونایی

  • کد خبر : 2364
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نمونه کشوری مراقبت از بیماران کرونایی
قاسم جان بابائی معاوند درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) تبریز گفت: بنده از تمام بیمارستانهای کشور بازدید کرده ام به جرات می توان گفت بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نمونه ترین و بهترین مرکز مراقبت از بیماران کرونایی در کل کشور است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، قاسم جان بابایی معاون درمان ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اظهار داشت: با توجه به ارزیابی هایی که از کل بیمارستانها و مراکزی که مراقبت از بیماران کرونایی را در کشور برعهده داشتند به جرات می توان گفت بیمارستان امام رضای تبریز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در استان آذربایجان شرقی بهترین مراقبت و عملکرد را داشته و این مرهون زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس این مرکز است.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: زیرساختهایی که از آغاز ریاست رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نقاط مختلف استان حتی در جاهای کم برخوردار انجام یافته و به بهره برداری رسیده الان نتایج آن ملموس بوده و امروز به داد مردم منطقه رسیده است.

.

.

جانبابایی ادامه داد: بر اساس آماری که ارائه گردیده حدود ۱۴۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در این مرکز بستری هستند که نزدیک به نیمی از آنها با مشکلات جدی مواجه هستند و تحت مراقت ویژه هستند و مراقبتهایی که در این مرکز ارائه می گردد در بالاترین سطح استاندارد جهانی بوده و تمام داروها و مراقبتهای درمانی دانشگاه تبریز و مرکزامام رضا (ع) تبریز از نظر علمی عقب نبوده و همسو با کل دنیا خدمات درمانی ارائه می گردد.

وی با اشاره به تعداد بیماران مرخص شده از بخشهای آی سی یو این مرکز اضافه کرد: یکی از شاخصهای اثرگذاری درمان دانشگاه تبریز و بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نحوه درمان و ترخیص هموطنان از بخش های ویژه است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بخش زیادی از میزان شیوع کرونا ویروس وابسته به رفتارهای مردم هست و میزان بهبودی بیماران وابسته به تبحر بخش درمان و پزشکان هست و این در عملکرد تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز کاملا قابل لمس است.

وی افزود: نقطه اطمینان و اعتماد مردم استان وجود زیر ساختهای مناسب بوده و اگر کمی نیز مراعات نمایند می توانیم از این بحران عبور نمائیم.

جانبابائی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دانشگاه پیشرو در امر درمان بیماران کرونائی در کشور بوده و به جرات می توان گفت که تجارب این دانشگاه می تواند تکیه گاه خوبی برای سایر دانشگاه های کشور باشد.

این گزارش می افزاید: مرکزآموزشی،درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریزبا بیش از یکهزار و ۵۰ تخت مصوب بیمارستانی، بزرگترین مرکز رفرال درمانی شمالغرب کشور بوده و ازآغاز بحران کرونا ویروس به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونائی در استان ارائه خدمت می نماید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.