5

بیمارستان نیمه کاره هلال احمر در عمان راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 7853
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
بیمارستان نیمه کاره هلال احمر در عمان راه اندازی می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به زودی زمینه‌های همکاری دو کشور ایران و عمان بررسی و فرایندهای منتج به انتقال سند بیمارستان انجام و سپس مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان هلال احمر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی گفت: در سفر به کشور عمان و به منظور بررسی وضعیت بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، چند جلسه متعدد با سفیر و معاونین و اعضای سفارت ایران در عمان در همین خصوص و همچنین بازدید میدانی از محل بیمارستان که سال ۱۳۹۳ خریداری شده و به شکل یک ساختمان نیمه‌کاره و بدون استفاده رها شده است، انجام شد.

وی افزود: ساختمان این بیمارستان بعد از خریداری، نیمه‌کاره رها و بسیاری از تعهدات فروشنده انجام نشده و بر خلاف آنچه که قرار بوده طبق قرارداد منعقد شده، پرداخت مبلغ خرید بیمارستان به شکل تدریجی انجام شود، همان سال و ظرف چند ماه، کل مبلغ قرارداد که به قیمت امروز، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار یا ۵.۵ میلیون ریال عمانی بوده پرداخت شده در صورتی که هیچکدام از تعهدات فروشنده انجام نشده است.

همتی گفت: بعد از بازدید از بیمارستان با فروشنده ساختمان نیز در خصوص انتقال سند و سایر تعهدات فروشنده جلسه داشتیم. علاوه بر آن، امروز قبل از ظهر با مشاور و معاونین وزیر بهداشت کشور عمان در همین زمینه جلسه‌ای برگزار شد و دیدگاه‌های طرفین در خصوص نیازمندی‌های درمانی عمان و همکاری‌هایی که می‌توان داشت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: بعد از بازگشت به تهران، زمینه‌های همکاری دو کشور بررسی و فرایندهای منتج به انتقال سند بیمارستان انجام و سپس مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان آغاز خواهد شد.

۵۰۶۲۵۴۶

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.