8
واکنش موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز به اظهارات سخیف مدیر شهرداری تهران؛

تبریز بدون گدا حاصل نیم قرن تلاش بزرگان شهر است

  • کد خبر : 1566
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تبریز بدون گدا حاصل نیم قرن تلاش بزرگان شهر است
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با انتشار نامه ای به سخنان سخیف رئیس سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این نامه که خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران نوشته شده آمده است: احتراما ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات پیرو اظهارات ریاست سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران جناب آقای سیدمالک حسینی در موضوع بیانات ریاست محترم جمهوری درباره تبریز شهر بدون گدا، باستحضار عالی می رساند موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز به عنوان معمار شهر بدون گدا با سابقه نزدیک به نیم قرن فعالیت توسط بازاریان و بزرگان شهر با دوراندیشی و همتی والا تاسیس و با دو هدف اصلی: ۱- جلوگیری منطقی از تکدی گری و ۲- رسیدگی آبرومندانه به خانواده های نیازمند، فعالیت می کند.

در سایه عملکرد صادقانه این موسسه و اعتماد و همکاری مردم با فرهنگ شهر تبریز که این اعتماد بزرگترین سرمایه این موسسه می باشد، شهروندان تبریزی در صورت مشاهده متکدیان در سطح شهر، موضوع را به موسسه اطلاع و این موسسه نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام می کند. پس از تشکیل پرونده و تحقیق در صورت تشخیص استحقاق تحت پوشش حمایتی موسسه قرار گرفته و تحت حمایت قرار می گیرد و در صورت حرفه ای بودن متکدی تحویل قانون می گردند.

این روال نزدیک به نیم قرن است که در تبریز عملیاتی گردیده و مردم شریف تبریز چون اطمینان به رسیدگی به افراد معرفی شده دارند به طور مستقیم به متکدیان پول نمی دهند. لذا استدعا دارد در صورت وجود متکدیان تبریزی الاصل در تهران (که تقریبا غیرممکن به نظر می رسد) جهت تشکیل پرونده و تحت حمایت قرار گرفتن به این موسسه معرفی فرمائید.

نهایتا این موسسه آمادگی ارائه تجربیات ارزشمند پنجاه ساله خود، جهت تسری این حرکت ارزشمند به تهران و سایر شهرهای ایران زمین را اعلام می دارد و مستدعی است در صورت صلاحدید مفاد نامه تقدیمی جهت اطلاع و بهره برداری های لازم به سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران امر به ابلاغ فرمائید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.