7
خبر/

تراکتور با شکست شهر خودرو آسیایی می شود؟

  • کد خبر : 2822
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
تراکتور با شکست شهر خودرو آسیایی می شود؟
تیم تراکتور می تواند در صورت کسب پیروزی مقابل شهرخودرو تاحدودی کسب سهمیه آسیایی خود را قطعی کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا با انجام هفت بازی آغاز خواهد شد.

در یکی از این بازی ها تیم تراکتور تبریز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میهمان تیم شهرخودرو خواهد بود.

شاگردان الهامی در حالی به مصاف شهر خودرو خواهند رفت که بعد از کسب پیروزی در بازی هفته قبل مقابل سپاهان اصفهان در رده دوم جدول بازی های لیگ قرار دارن و امید زیادی برای کسب سهمیه حضور در بازی های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده اند.

در آن سوی میدان تیم مشهدی که اخیرا با تغییراتی در کادر فنی خود روبرو بوده و سهراب بختیاری زاده سکان دار هدایت این تیم شده است، می خواهد انتقام شکست بازی رفت مقابل تراکتور را بگیرد و این سرمربی جوان باید دومین تجربه سرمربیگری خود را در مشهد مقابل تراکتور مدعی تجربه کند.

سرخ های آذربایجان قصد دارند با استفاده از تجارب بازیکنان مطرح خود از جمله مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و مخصوصا احسان حاجی صفی که در این چند بازی اخیر در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد و نمایش خیره کننده ای از خود نشان داده است، همانند دیدار رفت، شکستی دیگر را به مشهدی‌ها وارد کند و خود را همچنان مدعی کسب سهمیه آسیایی نشان دهد.

اگر به بازی های رو در رو این دو تیم نگاه کنیم، خواهیم دید که تیم مشهدی بعد از بازی رفت در لیگ هفدهم که با هدایت رضا مهاجری موفق به شکت تراکتوری ها با نتیجه ۲ بر ۱ شدند، دیگر موفق به شکت تراکتور نشده است و در چهار رویارویی لیگ برتری این دو تیم سهم تراکتوری‌ها دو پیروزی بوده و دو مصاف میان این دو تیم نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، امین قاسمی نژاد و محمد علی فرامرزی از شهر خودرو و محمد رشید مظاهری دروازه بان تراکتور محرومان این بازی هستند که محرومیت مظاهری بهترین فرصت برای محدرضا اخباری دروازه بان محبوب تراکتور است که بعد از مدت ها نیمکت نشینی اکنون فرصت بازی بدست آورده است و می تواند در صورت درخشش در این بازی مهر تایید کادر فنی تیم را در خصوص حضور در ترکیب اصلی تیم در بازی های باقی مانده لیگ برتر را کسب کند.

سنگربان جوان تراکتوری‌ها که امید زیادی به بازی در این تیم داشت، از ابتدای فصل به عنوان ذخیره محمدرشید مظاهری روی نیمکت تیمش قرار گرفته و فرصتی بازی به او نرسیده است؛ اما اتفاقات دیدار هفته گذشته برابر سپاهان و کارت زردی که زاهدی فر به رشید مظاهری داد، باعث شد تا یک فرصت ایده آل برای درخشش اخباری به وجود آید.

این بازی به لحاظ جدولی نیز از حساسیت بالایی برخوردار است به طوریکه تراکتور با ۴۴ امتیاز در رده دوم و شهرخودرو با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم تبریزی در رده چهارم حضور دارد و این بازی رو در رو می تواند در تعیین یکی دیگر از سهمیه های آسیایی بعد از پرسپولیس که تقریبا قهرمانی اش قطعی شده، نقش بسزایی داشته باشد

 مصاف دو تیم شهر خودرو خراسان و تراکتور آذربایجان از ساعت ۲۰:۱۵ پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار خواهد  شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.