11
خبر/

تشییع پیکر شهیدِ مرزبانی کشور در مراغه

  • کد خبر : 1702
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
تشییع پیکر شهیدِ مرزبانی کشور در مراغه
مراسم تشییع پیکر شهید ستوان سوم تقی بهره‌ور که چند روز پیش به دست اشرار مسلح در سردشت به شهادت رسید در مزار شهدای شهرستان مراغه برگزار و به خاک سپرده شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در مراسم تشییع پیکر این شهید بال مقام اظهار داشت: امنیت و سلامتی ۲ موضوعی است که برای همه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و امروز اگر در امنیت و آرامش زندگی می کنیم به برکت مردم دلاور و غیور ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح و شهدای عزیز مدافع مرز و بوم است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به امنیت و آرامش حاکم بر کشورمان گفت: امنیت موجود در ایران اسلامی در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود ندارد و با تمامی مشکلات در برخی از حوزه ها، به برکت خون شهدا در آرامش زندگانی می کنیم.

وی افزود: تمامی مشکلات موجود در مقابل امنیت موجود ناچیز هستند و هیچ کدام از آن ها به پای امنیت نمی رسند.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می دانند که مقابله نظامی با جمهوری اسلامی غیرممکن بوده و با راه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشورمان هستند.

پورمحمدی در ادامه به رشادت های شهید بهره ور گفت: به گفته همکاران شهید بهره ور، این شهید مدافع وطن مراغه ای تا آخرین دقایق عمر شریف خود اشرار مسلح را تعقیب و با به هلاکت رساندن چندین نفر از آنها به شهادت رسیده است.

وی گفت: جایگاه شهید بهره ور بهشتی است و این شهید مدافع وطن جان خود را در راه امنیت ایران اسلامی فدا کرده است.

شهید ستوان سوم تقی بهره ور متولد ۶۵/۶/۳۱ متاهل و اهل روستای کهق شهرستان مراغه و دارای فرزند سه ساله ای به نام فاطمه است.

مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به نام های استوار «تقی بهره‌ور» فرمانده پایگاه اهل مراغه، «هادی عبدی» کادر هنگ مرزی اهل میاندوآب و «علیرضا اسلام دوست» سرباز هنگ مرزی اهل تبریز، در این واقعه به شهادت نایل شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.