14
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد است

  • کد خبر : 6919
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد است
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد موارد بدحال و بستری در آذربایجان شرقی واقعا زیاد بوده و هنوز شرایط تحت کنترل نیست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: هنوز هم شرایط آذربایجان شرقی، قرمز بوده و روز دوشنبه، بیست و هشتم مهر ماه، ۳۴۵ بیمار جدید به آمار کل بیماران مبتلا به کرونا در استان اضافه شده و ۲۶ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جانشان را از دست دادند.
 
وی با بیان اینکه هنوز آمار مبتلایان در استانمان زیاد است، افزود: روز یکشنبه، بیست و هفتم مهرماه نیز ۲۸ فوتی داشتیم و ۳۰۰ مورد مثبت جدید بیماری شناسایی شده بود، آمار هر روز مشابه همین آمار بوده و هنوز راه زیادی تا کنترل بیماری در استان داریم.
 
وی تاکید کرد: تنها راه کنترل این بیماری، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، هر کسی در هر جایی که است، به هر جایی که می‎رود و در هر جایی که فعالیت می‌کند باید حین خروج از خانه، ماسک بزند.
 
درستی در خاتمه خاطرنشان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها هم نباید فراموش شود، امروز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به یک وظیفه‎ی ملی تبدیل شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.