18

توزیع بیش از ۴۸ میلیارد ریال آگهی بین مطبوعات آذربایجان شرقی طی سال ۹۸

  • کد خبر : 615
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
توزیع بیش از ۴۸ میلیارد ریال آگهی بین مطبوعات آذربایجان شرقی طی سال ۹۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از توزیع ۴۸میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی مطبوعات کشوری در استان طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، محمد محمدپور اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸مبلغ ۴۸ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شده است که از این مبلغ سی و دو میلیارد و ۴۴۹ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال در میان روزنامه‌ی استانی و سه میلیارد و ۷۰۱ میلیون و ۶۰ هزار ریال بین هفته نامه‌های استان و ۱۲ میلیارد و ۳۵۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال آگهی بین دفاتر سرپرستی مطبوعات توزیع شده است.

وی تشریح کرد: در سال ۹۷ نیز بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال آگهی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده بود که در مقایسه‌ی بین سال ۹۷ و ۹۸ این رقم رشد بیش از ۱۸۴ درصدی داشته است.

وی با اشاره به این‌که در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام بخش‌ها متحمل آسیب‌هایی شدند که در این میان حوزه فرهنگ و هنر نیز آسیب‌های فراوانی دید، گفت: مطبوعات نیز از این آسیب‌ها در امان نبوده و متحمل خساراتی شدند اما پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان علی‌رغم این مشکلات، در راستای آگاه سازی مردم، همراه و همپای مدافعان سلامت در صحنه حاضر شده و اقدامات بسیاری را انجام دادند.

محمدپور، همچنین در ادامه با اشاره به دستورالعمل توزیع و نشر آگهی گفت: طبق بند ۵ ماده ٢ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب١٣۶۶/٣/٢ مجلس شورای اسلامی و دستور العمل اجرایی توزیع و نشر آگهی‌های دولتی به صورت متمرکز بر عهده‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و این امر در استان‌ها از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تمامی دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و موسسات دولتی یا غیردولتی که از بودجه‌ی عمومی دولت استفاده می‌کنند مطابق قانون، آگهی‌های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و نشر دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.