6

توزیع ۴۰۰ دستگاه ونتیلاتور در بیمارستان‌های تهران

  • کد خبر : 5698
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
توزیع ۴۰۰ دستگاه ونتیلاتور در بیمارستان‌های تهران

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از اضافه کردن بیش از ۳۵۰ تخت ویژه به ظرفیت مراکز درمانی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یوسفی، با عنوان این مطلب که ۱۵۶۰ تخت بیمارستانی و بیش از ۴۰۰ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان‌ها و مراکز دولتی استان تهران اضافه شده است، گفت: بیش از ۳۵۰ تخت ICU و CCU نیز به ظرفیت تخت‌های ویژه افزوده شده است.

وی درباره آمار تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی تحویل داده شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، اظهار داشت: بنا بر اعلام نیاز بیمارستان‌های دولتی و هماهنگی‌های انجام شده با معاونت درمان وزارت بهداشت، تاکنون ملزومات مصرفی و سرمایه‌ای پزشکی زیادی تهیه و توزیع شده است.

یوسفی با بیان اینکه اقلام خریداری شده توسط هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی بلافاصله برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران، شهید بهشتی و ایران، استان تهران ارسال شده است، افزود: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون همکاران ما به صورت مداوم تلاش کرده تا تجهیزات مورد نیاز را نه تنها برای تهران بلکه سراسر کشور و حتی نواحی مرزی نیز تهیه و توزیع کنند.

رئیس هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ دستگاه ونتیلاتور یا کمک تنفسی برای استان تهران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۵۶۰ تخت بیمارستانی برای دانشگاه‌های استان تهران توزیع شده که از این تعداد بیش از ۳۵۰ تخت ویژه بوده است.

۵۰۳۹۵۹۳

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.