5
با پیگیری گروه جهادی شهید بهاگیر و جابری؛

جابجایی روستای کرکسر کلید خورد/ تسهیلات برای مسکن روستاییان

  • کد خبر : 5123
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
جابجایی روستای کرکسر کلید خورد/ تسهیلات برای مسکن روستاییان
با پیگیری‌های مکرر گروه جهادی شهید بهاگیر و شهید جابری دانشگاه فنی و حرفه ای استان در خصوص جا به جایی روستای کرکسر از توابع شهرستان هوراند به دلیل رانش زمین پس از سالیان به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از رسانه های محلی، یونس پورگجینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در این خصوص اظهار داشت: این گروه جهادی طی مدتی که در این منطقه حضور داشته، توانسته است در زمینه‌های گوناگون اعم از عمرانی، فرهنگی، بصیرتی و مطالبه گری فعالیت کند.
 
وی با بیان اینکه پروژه اصلی تیم مطالبه گری، پیگیری مسئله روستای کرکسر بوده که به علت رانش زمین دیگر قابل سکونت نیست،گفت: این تیم طی دیدارها و جلساتی که با مسئولین شهرستان و استان داشته پیگیر این مسئله بوده و به همت مسئولین مربوطه از مرحله تخصیص وام به مرحله جابجایی و اجرا رسیده است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای با اشاره به پیگیری وضعیت این روستا عنوان کرد: با هماهنگی‌های این گروه جهادی نماینده محترم این شهرستان در روستا حضور یافته و از نزدیک در جریان این مسئله قرار گرفته و از رئیس بنیاد مسکن این شهرستان پیگیر مسئله‌ی روستاییان شد.
 
وی با قدردانی از نماینده هوراند یادآور شد: در قسمتی از صحبت‌های نماینده محترم این شهرستان در نماز جمعه از گروه جهادی شهید بهاگیر و شهید جابری تشکرکرده و این فعالیت ها را ارزنده شمرد و خواستار این موضوع شد  که مسئولین باید در ارتباط با این گروه‌ها و فعالیت‌ها لطف بیشتری داشته و در تمامی ابعاد حمایت و همراهی های لازم را انجام دهند.
 
گفتنی است؛ روستای کرکسر از توابع هوراند در چند سال گذشته به علت رانش در معرض خطر بود که با پیگیری‌های این گروه جهادی برای جابه جایی این روستا تسهیلاتی از طریق مدیریت بحران و بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.