5

جزئیات راه اندازی مراکز درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور

  • کد خبر : 9302
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
جزئیات راه اندازی مراکز درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: طی ماه های گذشته مراکز درمانی و داروخانه های متعددی در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شده و تا پایان سال نیز افتتاح های بیشتری خواهیم داشت.

فرید مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره بر اقدامات اخیر معاون بهداشت و درمان هلال احمر گفت: طی ماه‌های گذشته با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افتتاح مراکز درمانی و توانبخشی با هدف ارائه خدمات ارزان به مردم در شهرهای مختلف کشور در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افتتاح مراکز درمانی خیریه حسین شهبا و درمانگاه حضرت زینب در سیرجان از اقدامات مؤثری است که طی ماه‌های گذشته به اجرا در آمده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: کسب مجوز داروخانه سیرجان، پیگیری تکمیل و افتتاح داروخانه هلال احمر در بیرجند و گرگان و کسب مجوز راه اندازی داروخانه هلال احمر لرستان از دیگر اقداماتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مرادیان با اشاره به افتتاح مرکز جراحی بم، افتتاح کاردرمانی و فیزیوتراپی ریگان کرمان و مرکز جامع توانبخشی قائم شهر و ایلام خاطر نشان کرد: تا پایان سال افتتاح پروژه‌های درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور با شتاب بیشتری در دستور کار قرار خواهد داشت.

۵۰۸۰۱۳۲

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.