20
با حکم وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی :

حسین فتحی به‌عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد

  • کد خبر : 3569
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
حسین فتحی به‌عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی طی حکمی حسین فتحی را به سمت مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذر بایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین فتحی که پیش از این سرپرستی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت با حکم مقام عالی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل این اداره کل منصوب شد.
 
در این حکم آمده است؛ ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهبری سیاست‌های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال و آماده سازی افراد جویای کار از طریق مهارت آموزی جهت ورود پایدار به بازار کار کشور دارای نقش ممتازی است.
.

 
ضرورت دارد نسبت به حفظ امنیت شغلی کارگران و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران، توسعه کارآفرینی، حمایت از شرکت‌های تعاونی، توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی، تعمیق اصل سه جانبه گرایی و رعایت حقوق شهروندی اهتمام لازم به عمل آورید.
 
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  و با  رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.