8

خبرنگاران کرونا را روایت می‌کنند

  • کد خبر : 9563
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
خبرنگاران کرونا را روایت می‌کنند

خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور تصمیم گرفتند تجربه‌های شخصی یا اجتماعی خود در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا در کشور را به صورت ده روایت در قالب یک کتاب منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در فراخوان خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور آمده است: فکر کردیم بد نیست در این حال و روز که ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا گذشته، با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی، دست به دست هم بدهیم و خاطره‌های خودمان از دوران کرونا را در قالب روایت بنویسیم.

بر اساس این فراخوان، ارسال روایت‌ها باید از طرف خبرنگاران باشد و هر خبرنگار می‌تواند یک روایت از تجربه شخصی یا اجتماعی خود یا اطرافش در مورد کرونا را ارسال کند.

همچنین روایت‌ها باید در قالب فایل وورد ۲۰۰۳ یا doc ذخیره شده و حداکثر تا اول دی ماه به آدرس ایمیل ۱۰revayatcorona@gmail.com ارسال شود.

هر روایت مجاز به حداقل ۳ هزار و حداکثر ۶ هزار کلمه بر اساس شمارش‌گر وورد است و در نهایت ده اثر از مجموعه آثار رسیده انتخاب شده و در یک کتاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

بر اساس این فراخوان، روایت‌ها قرار نیست گزارش باشند و ترجیح به روایت‌های شفاهی و نزدیک به داستان است تا برای مخاطب عام هم جذابیت داشته باشد.

۵۰۸۳۷۵۶

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.