8

خدمات فوق تخصصی بیمارستان میلاد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 5262
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
خدمات فوق تخصصی بیمارستان میلاد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می‌توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی‌شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می‌شود.

فرهاد حمزه زاده افزود: در راستای برنامه‌ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه‌ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تأمین اجتماعی از هر نقطه‌ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می‌توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می‌شود.

۵۰۳۴۷۰۰

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.