11
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

خط یک قطار شهری تبریز تا پایان امسال به ایستگاه پایانی می‌رسد

  • کد خبر : 1860
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
خط یک قطار شهری تبریز تا پایان امسال به ایستگاه پایانی می‌رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شده تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره برداری از تعدادی از ایستگاه‌ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی مانده ایستگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، جواد رحمتی در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه طبق برنامه در جریان است و جا دارد از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی بویژه مدیرعامل سازمان قطار شهری که توانستند به وعده های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را اجرا کنند قدردانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی، از پروژه متروی تبریز به عنوان فعال‌ترین و موفق‌ترین پروژه شهری نام برد و گفت: در بازدید دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز، موضوع پروژه متروی تبریز مطرح شد و عنوان کردند که برای خود من جای تعجب داشت که با شرایط سخت اقتصادی موجود، مترو تبریز فعال بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد و قول حمایت و همراهی دادند تا ان شاءالله این پروژه همچنان فعال باشد.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته به منظور کلنگ زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال جاری، افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم بعد از تهران به عنوان نخستین کلانشهری خواهیم بود که توانسته‌ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، دولت از طریق تامین اوراق مشارکت در کنار ما بود و در دولت دهم و یازدهم بیشتر حمایت‌ها از این پروژه صورت گرفته است.

رحمتی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.