6

خودکفایی در تولید مواد اولیه تولید لباس کادر درمان

  • کد خبر : 9649
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
خودکفایی در تولید مواد اولیه تولید لباس کادر درمان

مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، افسانه محرابی از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی و درمانی در کشور خبر داد و اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و در دستور کار قرار گرفتن استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین سرمایه‌گذاری در این حوزه، به خودکفایی در تولید مواد اولیه موردنیاز ماسک و لباس‌های کاورال مخصوص کادر درمان در کشور دست‌یافته‌ایم.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت افزود: با استفاده کامل از ظرفیت‌های داخلی، اکنون تولیدکنندگان کشور قادر به تولید مواد اولیه برای روزانه حداقل ۲۰ میلیون عدد ماسک هستند.

محرابی ادامه داد: در حال حاضر نیز طرح‌های توسعه و ایجادی در زمینه تولید Melt Blown (لایه منسوج نبافته ملت بلون) به‌عنوان مهم‌ترین لایه ماسک، با همت بخش خصوصی در دست راه‌اندازی و بهره‌برداری است و پیش‌بینی می‌گردد طی دو ماه آتی شاهد افزایش ظرفیت ۲ برابری در تولید این کالا در کشور باشیم.

۵۰۸۴۹۸۶

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.